lördag 20 juli 2013

Lögner av Lee Child


Dags för den senaste Lee Child boken. Väntar alltid på att en ny bok ska komma ut av Lee Child. Det är nog den enda författare som jag inte kan vänta på att den kommer i pocket utan vill ha den direkt.
Jag älskar Jack Reacher! Man vet vad man får i böckerna och man blir aldrig besviken.
Böckerna går alltid fort att läsa tyvärr och lång väntan till nästa bok.
Denna bok var bra som alla tidigare men inte en av de bättre tyvärr. Den började lovande men tyvärr dala det efter en tag. Jag tycker den blev för rörig och jag ska erkänna att jag inte riktigt hängde med hela tiden.
Men nu väntar jag på nästa när den nu kommer...

En utvald man

Allt Jack Reacher ville var att få lift. Allt han gjorde var att hålla fram tummen, men det som kom i hans väg var mer än en gratis biltur

Karaktären Jack Reacher är storfilmsaktuell med Tom Cruise i huvudrollen.

Nebraska, USA. Jack Reacher försöker få lift till Virginia men det är svårt med en bruten näsa, provisoriskt omplåstrad med silvertejp! En bil med två män och en kvinna erbjuder honom till slut skjuts. Väl inne i bilen tar det inte lång stund innan Reacher misstänker att ingen i bilen talar sanning om vilka de är. Han förstår att han måste vara på sin vakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar